fredag den 10. juni 2016

"Åben Skole" den 27/6

Hej Zebraelever

Zebragruppen/Nicoline skal have en stand i forbindelse med "Åben Skole" i den forbindelse vil jeg prøve at få noget mere teater og drama ind i skolen.
Jeg ville derfor høre om der var nogle elever der havde tid og lyst til at hjælpe mig med dette?

Dato: 27/6 ca kl. 10.30-14.00 (er dog ikke 100 % fast endnu)
Sted: I zebras eget lokale


Hvad skal man?
Ja det er jo lige det. Man skal spille en rolle.....man skal måske spille en skoleelev der ikke har prøvet at lave teater før, en der er nervøs eller bange for at stå foran de andre elever og sige noget, eller er bange for at se dum eller fjollet ud eller sige noget forkert.
Jeg vil give jer små opgaver, altså mini teaterundervisning som ikke er ret lang tid af gangen. Det vil måske være lidt som "Frivillige Fredag" dog vil de opgaver/dramaøvelser I får være de samme i løbet af dagen og vil kommer sikkert til at gentage dem mange gange.
Publikum: Ja dem der så vil se det er især skolelære og SFO-folk fra Vallensbæk. De vil se lidt teaterundervisning og jeg vil snakke lidt og så vil de gå og nye vil komme.
Jeg er sikker på det bliver en super sjov og hyggelig dag hvor vi kommer til at lave en masse underlig teater og drama for folk der måske aldrig har set eller hørt om zebra før. Hvis det er noget du godt kunne tænke dig at hjælpe med så skriv lige, enten her eller på en mail til mig kontakt@blikfang.com
Og hvis man nu kun kan før frokost eller efter vil det også være fint. Jeg tænker en 4-6 skuepiller ville være dejligt (og hyggeligt)

Zebra gir sodavand og lidt snacks i løbet af dagen.

KH
Nicoline Louise Roos
kontakt@blikfang.com
26122122